بلاهت وقیح
ولایت فقیه یا بلاهت وقیح !
دوشنبه، تیر ۱۰، ۱۳۸۷
پذیرایی و حفظ کرامت سربازان متجاوز
سردار باقرزاده ، فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح ، اعلام کرد : برای حفظ کرامت انسانی سربازان متجاوز ، حدود 320 هزار قبر در استانهای مرزی کشور حفر و آماده می کنیم .
با توجه به اینکه مسئولین جمهوری اسلامی از هم اکنون خود را آماده خیر مقدم گوئی به سربازان متجاوز نموده اند ، بد نیست تا برنامه های خود را برای سلامت و نشاط آن دسته از سربازان متجاوز که زنده به پایتخت می رسند نیز اعلام کند ، بعنوان مثال می توان خانه تیمی که سردار زارعی در آن نماز جماعت برگزار میکرد را با حفظ خدمه و نمازگزاران جهت تفریحات سالم این عزیزان در نظر گیرند ، همچنین بد نیست موارد ذیل را در نظر داشت:
جماران جهت اسکان فرمانده نظامی منصوب از سوی ارتش متجاوز برای ادراه موقت کشور
مسجد ! شورای اسلامی ، جهت تشکیل شورای موقت اداره کشور
زندان اوین ، برای نگهداری آن دسته از مسئولین که موفق به فرار از کشور نمی شوند
فرهنگسراها محلی مناسب خواهد بود برای شب نشینی سرابازان ، امید است در زمان باقی مانده ، مسئولین امر بتوانند دکور فرهنگسراها را مطابق میل متجاوزین به دانسینگ و کلوپ شبانه تغییر دهند
میوه فروشی جنب منزل رئیس جمهور فعلی جهت تامین میوه و سبزیهای تازه ارتش اشغالگر ، با حفظ قیمتهای مناسب فعلی
چاه جمکران برای اختفای ذوب شدگان در ولایت

------------
راستی این ابلهان با این ترفند ها چه کسانی را می خواهند بترسانند ، ارتش متجاوز یا مردم بی دفاع ایران را ؟!

Farhad Heyrani فرهاد حیرانی

برچسب‌ها:

مطلب را به بالاترین بفرستید: Balatarin Donbaleh
پنجشنبه، تیر ۰۶، ۱۳۸۷
اطلاعیه مهم حراست دانشگاههای کشور
این اطلاعیه چند لحظه پیش از سوی حراست دانشگاه های ایران صادر شد :
با توجه به موارد عدیده بازداشت ، خود کشی و قتل دانشجویان دختر دانشگاههای ایران ، واحد حراست دانشگاه های کشور با کمبود شدید نیروی انسانی جهت تامین نیازهای روحی - شهوانی مسئولین و کارمندان خود مواجه شده است .
لذا از کلیه داوطلبان دختر ورود به دانشگاه در رشته "صیغه " با گرایش " استریپ تیز " ، بدون کنکور ثبت نام بعمل می آید .
جهت ثبت نام لازم است کلیه متقاضیان دختر ورود به دانشگاه دو قطعه عکس و یک فقره زیرانداز همراه داشته باشند .

فبشر العبادی الذین یتبعون الولایت ، المتجاوزین فی نفوس و النوامیس
واحد حراست دانشگاههای ایران

Farhad Heyrani فرهاد حیرانی

برچسب‌ها:

مطلب را به بالاترین بفرستید: Balatarin Donbaleh
شنبه، تیر ۰۱، ۱۳۸۷
دانشجویان بدهکار شدند
خبرنامه امیرکبیر از قول دادستان زنجان اعلام نمود :“افشای گناه از خود گناه مهم‌تر است و ما به هر دو جرم رسیدگی خواهیم کرد."
همچنین دادستان محترم زنجان خبر از دستگیری دختر دانشجویی داد که مورد تعرض ناکام معاون دانشگاه زنجان قرار گرفته بود . گویا قرار است بازجویان دادستانی ، عمل نیمه تمام معاون دانشگاه را بطور اکمل و احسن به انجام رسانند .
در صورتی که یکی از شرایط اتمام تحصن دانشجویان ، عدم دستگیری دختر دانشجو بود که البته طبق روال سابق با عهد شکنی مسئولین جمهوری اسلامی روبرو شدند.
رئیس دانشگاه زنجان هم که در جمع دانشجویان ، به وقوع جرم و فساد معاون خود اعتراف نموده بود ، پس از پایان تحصن آنرا انکار نمود !
با توجه به جمیع اخبار بایستی منتظر باشیم تا :
1. دانشجویان معترض در فرصتی مناسب از دانشگاه اخراج شوند .
2. معاون حشری دانشگاه ارتقای رتبه گیرد .
3. بازپرسان دادستانی ، عمل اقدام ناکام معاون دانشگاه را در تعرض به دختر دانشجو ، بطور اکمل و احسن به انجام رسانند .
4. دختر دانشجو از شدت اندوه در عدم قبول معاون دانشگاه یکی از راه های زیر را انتخاب نماید :
الف . به شیوه زهرا بنی یعقوب ، پس از بازجوئی تخصصی !، خودکشی کند .
ب . به شیوه زهرا کاظمی ( در اثر برخور جسم سخت با سرش ) سکته مغزی کند .
ج. با تاسی به روشها ابداعی سردار زارعی ، با بازجویان ، نماز جماعت برگزار نماید.
د. به شیوه جهانبگلو ، از امکانات رفاهی بازداشتگاه سخن گوید و اعتراف کند از طرف امریکا و اسرائیل مامور بوده پس از موفقیت در کنکور! و ورود به دانشگاه زنجان ، مقنعه خود را برای فریب استاد حدیث و قرآن دانشگاه ، کمی به عقب بکشد و با افشای مفاسد اخلاقی در براندازی واقعا نرم مشارکت داشته باشد .
ه . به شیوه ابراهیم لطف الهی ، در حین بازجوئی و بدلیل عدم تنفس ، خودکشی کند.
و . به شیوه پورزند ، در بازداشتگاه اعتراف کند که در اتاق ، دانشجویان بطور دسته جمعی در حال تجاوز به او بودند و معاون دانشگاه سر زده وارد اتاق شد و بساط را بهم ریخت .
ز . به شیوه همسر سعید امامی اعتراف کند که چه نوع گوشتی ! را دوست داشته بخورد و البته مال مسلمان را ترجیح می داده !

و البته آنچه به جائی نرسد فریاد است !
فساد بارزتر و عیان تر از این در هیچ حکومتی دیده نمی شود و قبیح تر و وقیح تر از همه اینکه ، مسئولین با بی پروائی هر مخالفتی با پیشنهاد های بی شرمانه مسئولین را ، مخالف اسلام و نظام و خدا می دانند .
آری ، آری ، تا آخوند و ملا هست ، باید دختران سیرابشان کنند و ثروت ملی در جیب های بی انتهایشان سرازیر شود .
مبادا کلامی ، که گوینده ، به جرم برهم زدن نظم " فساد اخلاقی و چپاول ثروت ملی " به بازداشتگاه های بدون بازگشت اعزام خواهند شد .

Farhad Heyrani فرهاد حیرانی

برچسب‌ها:

مطلب را به بالاترین بفرستید: Balatarin Donbaleh
پنجشنبه، خرداد ۳۰، ۱۳۸۷
خطرناكترين پل خروجي جهان
از سویی سرمایه این ملت را در کشورهایی نظیر کلمبیا ، ونزوئلا ، نیکاراگوئه ، سریلانکا و دهاتی همچون جزایر کومور (لطفا روی نقشه نگردید ، نیست ، فقط اسمش را نوشته اند ! ) خرج می کنند و از سوی دیگر تتمه را هزینه ساخت پروژه هایی نموده اند تا در تاریخ ثبن شود اوج حماقت و نادانی مسئولین !
احمقانه ترين و خطرناكترين پل خروجي جهان در جاده رشت - قزوين ، ببینید :




Farhad Heyrani فرهاد حیرانی

برچسب‌ها:

مطلب را به بالاترین بفرستید: Balatarin Donbaleh
پنجشنبه، خرداد ۲۳، ۱۳۸۷
جرمش این بود که سیفون دیر کشید
این لامپ های کم مصرف هم شده بلای جان من.
قضیه از این قراره که عیال بنده از هواداران سرسخت لامپهای کم مصرف ست و میگوید هرچند قیمت خرید این لامپ ها چند برابر لامپ معمولی ست اما در دراز مدت ، بدلیل کم مصرف بودنشان جبران قیمت بالای خود را خواهند کرد.
تا اینجا حرفی نیست اما مشکل جای دیگری ست که عمر این لامپ ها در بنده منزل حتی کمتر از مدت تعطیلات تابستانی مدارس ( در ایران ) است ، هرچه میگویم بابا جان اینها اصلا عمر نمی کنند که فرصت جبران داشته باشند ، میگوید خیر ، فمینیست یک پا دارد !
اما چرا این موضوع را پیش کشیدم ؟ آها ، یادم آمد .
داستان افشاگری آقای پالیزدار را حتما خوانده اید . بنده دم دمای صبح مجبور شدم ( گلاب به رویتان ) به واحد تخلیه بنده منزل رجوع کنم ، کلید لامپ را زدم و کارم تمام شد سیفون را کشیدم و دستها را شستم و در باز کردم بیرون بیایم که تازه لامپ طناز کم مصرف شروع به نورافشانی کرد.
به عیال بانو ماجرا را گفتم که اینهم عیب دیگرش ، گفت :" مگه اونجا منظره جالبی بوده که میخواستی زودتر روشن بشه تا ببینی؟!"
گفتم خیر اما ...
ماجرای جناب پالیزدار هم حکم همین لامپ را دارد که در جمهوری آخوندی ایران ، همه گند میزنند اما باید مراقب باشند که قبل از کشیدن سیفون ، لامپ نورفشانی نکند تا مناظر هویدا نگردد .
آقای افشاگر را بازداشت کردند اما نگفتند چرا حقایق برملا می کنی که برچسبهای آماده را بر او چسباندند و گفتند خودش هم دستی در اختلاس اموال ملت دارد و باید محبس رود ، اما یکی نیست بپرسد اگر واقعا اختلاس و بالا کشیدن مال ملت جرم است ، چرا آنانی که او سیفون گند زدنشان را بعد از روشنی لامپ کشیده ، دستگیر نکرده اید ؟!
فلذا چراغی را که آخوند برفروزد ، هر آنکس پف کند ، ریشش بسوزد !
فلذا دوم ، یکی نیست از علمای اعلام که هفتصد میلیارد را در یک نوبت خورده و باد گلو نزده ، بپرسد ، هفتصد میلیارد چند تا صفر دارد؟
فلذای سوم ، یعنی باور می کنید انجمن اسلامی بی خبر از همه جا پالیزدار را دعوت به سخنرانی میکند و او بی خبر از فردایش ، دست به افشاگری می زند و خبر پخش می شود و ... دستگاه بگیر وببند فقط پاچه او را می گیرد !

Farhad Heyrani فرهاد حیرانی

برچسب‌ها:

مطلب را به بالاترین بفرستید: Balatarin Donbaleh
شنبه، خرداد ۱۸، ۱۳۸۷
تمرینات فشرده اعراب برای دستیابی به آمادگی نظامی رزمی
برای حمله به جزایر ایرانی



چه خوش گفت فردوسی پاکزاد
که رحمت بر آن تربت پاک باد

برای صحت گفتار فردوسی مبنی بر
زشیر شتر خوردن و سوسمار
اینجا را ببینید

Farhad Heyrani فرهاد حیرانی

برچسب‌ها:

مطلب را به بالاترین بفرستید: Balatarin Donbaleh
پنجشنبه، خرداد ۱۶، ۱۳۸۷
خلوت دل و راز و نیاز با امام خمینی
اماما ، نوزده سال است که از رفتنت می گذرد ، نوزده سال است که هر سال به امید تحقق آرزوها و وعده هایت از سوی جانشینانت هستیم اما دریغ ، که کسی جز تو، چون تو نخواهد شد ، همچنانکه فقط بیک مثل بیک می نویسد ، خمینی دیگری هرگز زاده نخواهد شد .
وقتی آمدی با شادی به استقبالت آمدیم و گفتیم :
" دیو چو بیرون رود فرشته درآید ! "
کاش می بودی تا ببینی پس از سی سال که از آمدنت گذشته فریاد میزنیم :
"از طلا گشتن پشیمان گشته ایم ، مرحمت فرموده ما را مس کنید "

چقدر حرفهایت و وعدههایت به دلمان می نشست : دلخوش نباشید که آب و برق را مجانی می کنیم ، مسکن می سازیم ، دلخوش نباشید به آزادی مطبوعات و احزاب ... و هر کلمه را تصور می کردیم وحی است که از نماز شبت حاصل شده .
می گفتی قصد نداری به قدرت ( حکومت) وارد شوی و روحانیون نباید رئیس جمهور شوند . باور کردیم که انقلاب را برای مردم می خواهی ، نه برای خود !
چقدر سوال کردیم ، آقا آیا براستی تو خود امام زمان نیستی ؟
از کاپیتولاسیون گفتی و اینکه چرا باید نظامی امریکائی در ایران مصون باشد از محاکمه حتی اگر به ناموس ملت تجاوز کند .
حال نیستی که ببینی شیوخ عرب نه فقط ناموس ملت که خاک کشور را طلب می کنند و مصون هستند از شنیدن صدای اعتراض مردمی که در خانه خود فریاد می زنند و شلاق و ضربات باتوم پاداش غیرتشان است .
اماما !
گفتی این انقلاب متعلق به مستضعفین است ، نیستی که ببینی تعداد ارقام تورم به کمیت ریش مبارک رسیده !
گفتی اقتصاد مال خر است و باور کردیم در حکومت عدل اسلامی دیگر مشکل اقتصادی نخواهیم داشت چون معنویت را زیر بنای امور خواهی کرد .
اما ! امروز گرسنه ایم و شرمنده کودکانمان . معنویتی که وعده داده بودی باعث شده تا دخترانمان نان خود را از بستر شیوخ عرب و راهزنان پاکستانی بدست آورند.
اماما !
گفتی بدنبال استقلال و آزادی هستی اما بسیجی که قرار بود " مخلص خدا " باشد ، قاتل خلق خدا شده و هر صدای آزادیخواهی و استقلال طلبی را خفه می کند.
گفتی " ای کاش منهم یک پاسدار بودم " ، کاش بودی و می دیدی که سپاهی دیگر شهید نمی شود ، شهید میکند !
اماما !
گفتی نگذارید این انقلاب بدست نامحرمان بیفتد ، امروز در انقلاب و سهامش ، نامحرم تر از مردم کسی نیست .
اماما !
در تمامی مدتی که به ارشاد ما مشغول بودی ، هیچگاه از خود نپرسیدیم توئی که یک نوه ات ضد انقلاب شده و نوه دیگرت ضد رهبر ، چگونه می خواهی ما را به راه راست هدایت کنی .

اماما !
کاش می بودی تا بار دیگر از تو می پرسیدیم : اکنون چه احساسی داری ؟!

روح خمینی : احساسم ؟ هنوز هیچی !
لکن اینطور نباشد که بشود که بگویند چرا بعد از نوزده سال که از ارتحال ما رحمت اله علینا می گذرد ، حرفهای ما عملی نشده . این خلاف اسلام است ، مگر ما خودمان که بودیم چقدر به وعده هایمان عمل کردیم ، هیچ غلطی نتوانستیم بکنیم که کردیم از شیطان بزرگ .
این ملی گرایی از اول هم خلاف اسلام بود که همه چیز ما را برای مردم می خواسته ، نفت ما را ، گاز ما را ، صنایع و معادن ما را ، مادران پسر از دست داده ما را ، پسران پدر از دست داده ما را ، ثروت ما را و همه چیز ما را برای مردم می خواسته لکن این گریه ها و عزاداری هاست که اسلام را زنده نگهداشته است ، لذا مردم باید گریه کنند ، از اول هم در قاموس پروردگار اینطور بوده که گریه کنند و تا ابد هم گریه کنند .

Farhad Heyrani فرهاد حیرانی

برچسب‌ها:

مطلب را به بالاترین بفرستید: Balatarin Donbaleh
چهارشنبه، خرداد ۱۵، ۱۳۸۷
تحلیلی بر سفر رئیس جمهور به ایتالیا
احمدی نژاد قبل از سفر به ایتالیا در مصاحبه ای عنوان نمود : راهکارها و برنامه های روشنی برای توزیع عادلانه مواد غذائی در جهان دارم که در نشست فائو مطرح خواهم کرد .
خبرنگار با هیجان پرسید : نمیشه یه چند تا از این برنامه ها را برای مصرف داخلی نگهدارید؟
رئیس جمهور طبق معمول نیشش را تا بنا گوش باز کرد و گفت : در مورد مسائل داخلی مثل گرانی و کمبود مواد شوینده و غیره و ذالک ، نظرمان همان است که مشاور عزیزم ، کلهر گفته یعنی نه گرانی اتفاق بدی ست و نه ارزانی اتفاقی خوب و اگر در جامعه ای همه چیز ارزان باشه ، آن جامعه در حال فرو پاشیه !
ما برنامه هائی داریم تا مواد غذائی را سر سفره های مردم دنیا ببریم !
وی افزود : ما می توانیم نقش تعیین کننده ای در مدیریت شرایط امروز در جهان ایفا کنیم ، مشکل فقط این است که نه کسی جواب نامه های مرا می دهد و نه کسی حرف های مرا جدی تلقی میکند .
پس از ورود به رم ، احمدی نژاد اعلام نمود میتواند با ارائه برنامه های ابتکاری تمامی مشکلات جهان را حل نماید .
رئیس جمهور در نطق خود در فائو روی مسائل بنیادین جهانی انگشت گذاشت و گفت :
کشورهای اروپائی بزرگترین آسیبها را از رژیم صهیونیستی متحمل شده اند مثلا همین کمبود ها و گرانیهائی که ما در کشور داریم نتیجه آن است زیرا وقتی دنیا با مشکل مواجه میشود ، همه با ما تماس می گیرند و مشکلات دامنگیر مردم ایران میگردد.
وی برای نجات دنیا برنامه و راهکارهای خود را اعلام نمود :
ابتدا مردم دنیا باید روی به ارزشهای اخلاقی و اندیشه های دینی بیاورند و برای جلوگیری از اختلاف و تشنج ، بهتر است تا همه مذهب تشیع را بعنوان دین خود برگزینند و طبق فتوای آیت اله مصباح اگر به کسی سه بار تذکر داده شد و توجه نکرد ، او را می کشیم و خلاص ، یعنی مشکل خود بخود حل میشود .
اما برنامه های بنده برای مدیریت جهانی خواروبار و کشاورزی ،
1. تشکیل نهادی قدرتمند برای تنظیم عادلانه بازار مواد غذائی جهان بصورتی که همه کشورهای دنیا از آن تبعیت کنند مثل نظام خلیفه ای ایران ، که همه مقلد هستند و طوطی وار ، بلکه میمون وار از رهبری تقلید می کنند.
2. سهمی از هزینه های نظامی صرف بهبود و رفاه مردم فقیر شود البته هزینه ساخت نیروگاه و سلاح های هسته ای از این بند مجزا و مستثنی میباشد.
3. کشورهای برخوردار ! سهم بیشتری در تنظیم مناسبات غذائی داشته باشند و برای تهیه مواد غذائی ارزان به میوه فروشی جنب منزل بنده مراجعه کنند .
4. تعریف تازه ای از نظام تعرفه و یارانه ارائه شود ، مثلا میتوان این اسامی را جایگزین نامهای فعلی نمود : خمس و ذکات ، صدقه و انفاق .
5. قدرتهای بزرگ مثل امریکا ، روسیه ، آلمان وبویژه ایران پیمانهای بین المللی برای حفظ زمینهای کشاورزی را امضا کنند و طبق فتوای ملاحسنی به هر انسان یک تراکتور دهند تا در کویرها سیب زمینی بکارد .
6. کشورهای زورگو بجای جنگ ، به صلح و دوستی روی آورند ، البته ابتدا باید با اسرائیل بجنگیم و آنرا محو کنیم ، بعد نوبت امریکاست و بعد روسیه ، و بعد... ، سپس به صلح و دوستی فکر کنیم .
7. کنترل و ممنوعیت تقلب در زمینه انرژی ، بدیهی ست تقلب در موارد دیگر مثل انتخابات و تعیین و تائید صلاحیت افراد بلامانع است .
8. همه با هم برای حاکم شدن ارزشهای اخلاقی به مقام شامخ ولایت فقیه اقتدا کنیم و مدیران پاک و یکتا پرستی مثل بنده را جهت مدیریت جهان انتخاب نمائیم.

احمدی نژاد امریکا و متحدانش را مسئول افزایش جهانی بهای مواد غذائی دانست و از خود در مورد تورم موجود در ایران رفع مسئولیت کرد .
در پی سخنان رئیس جمهور ایران ، رئیس مجلس ایتالیا برنامه دیدار خود با سفیر ایران را لغو نمود و وزیر دفاع ایتالیا آنرا خلاف عقل سلیم خواند . همچنین نام احمدی نژاد از مهمانان ضیافت شام رهبران حاضر در نشست فائو ، خط خورد و برلوسکنی ، نخست وزیر ایتالیا ، و پاپ بندیکت شانزدهم تقاضای ملاقات وی را رد نمودند.
تنها رهبران اسرائیل از صحبتهای احمدی نژاد کاملا به وجد آمده بودند و با هر جمله ای برایش دست میزدند.
رویترز وی را سردرد دیپلماتیک برای رم و واتیکان توصیف نمود اما از وصف وی بعنوان غده سرطانی برای مردم ایران خودداری کرد .

Farhad Heyrani فرهاد حیرانی

برچسب‌ها:

مطلب را به بالاترین بفرستید: Balatarin Donbaleh
دوشنبه، خرداد ۱۳، ۱۳۸۷
تاثیر پذیری ملوانان انگلیسی از شعارهای مردمی


ملوانان انگلیسی در حال ترک ایران گفتند

ما که رفتیم انگلیس
کو... لق پرسپولیس


Farhad Heyrani فرهاد حیرانی

برچسب‌ها:

مطلب را به بالاترین بفرستید: Balatarin Donbaleh
Free counter and web stats