بلاهت وقیح
ولایت فقیه یا بلاهت وقیح !
دوشنبه، بهمن ۳۰، ۱۳۸۵
اعتراض کانون وبلاگ نویسان ایران ( پن لاگ ) نسبت به ادامه بازداشت احمد باطبی و ایجاد شرایط
غیر قابل تحمل در زندانها.

متن اطلاعیه ( با اندکی تصرف و تلخیص) به این شرح میباشد:

کانون وبلاگ نویسان ایران ادامه بازداشت احمد باطبی را محکوم میکند و خواستار رسیدگی فوری به وضعیت زندانیان سیاسی در ایران است.

طبق اخبار منتشر شده در رسانه های گروهی احمد باطبی (نویسنده وبلاگ احمد باطبی ) که به دلیل رفتار نامناسب مقامات در زندان اوین دچار تشنج شده و پس از حمله مغزی ، به مدت سه ساعت در حالت کماقرار داشته ، در بهداری زندان اوین بستری گشته است. برخی منابع از انتقال او به بیمارستان شهدا تجریش خبرداده اند.

سال گذشته نیز دو زندانی سیاسی ،اکبر محمدی و ولی الله فیض مهدوی ،در اثر اعتصاب غذا و عدم رسیدگی مقامات زندان جان باختند. کانون وبلاگ نویسان ایران (پن لاگ) از همه سازمان های بین المللی و فعالان حقوق بشر درخواست مینماید نسبت به رفع وضعیت
وخیم زندانیان سیاسی در ایران اقدام فوری بعمل آورده و آزادی احمد باطبی و انجام معالجات لازم تحت نظر خانواده اش را خواستار شوند.
کانون وبلاگ نویسان ایران ( پن لاگ )از همه اعضای خود و دیگر وبلاگ نویسان دعوت میکند به هر طریق ممکن اعتراض خود را
به ادامه بازداشت احمد باطبی اعلام کنند.

کانون وبلاگ نویسان ایران توجه شورای حقوق بشر سازمان ملل و اتحادیه اروپا را نسبت به نقض سیستماتیک و وحشیانه حقوق بشر و وضعیت وخیم زندانیان سیاسی در ایران جلب میکند و از آنها می خواهد که ادامه عضویت ایران در سازمان ملل را مشروط به رعایت حقوق اولیه انسانی مندرج در اعلامیه حقوق بشر نمایند.

کانون وبلاگ نویسان ایران
(پن لاگ)

برچسب‌ها:

مطلب را به بالاترین بفرستید: Balatarin Donbaleh
Free counter and web stats