بلاهت وقیح
ولایت فقیه یا بلاهت وقیح !
جمعه، تیر ۱۴، ۱۳۸۷
چرا عاقل کند کاری که ...
سردار محمد علی جعفری ، فرمانده سپاه پاسداران هدف از تشکیل 31 سپاه استانی را تمرکز زدائی و توسعه اختیارات سپاه های استانی اعلام نموده و در همین راستا و نیز تشکیل 600 گردان امام حسین ( که همیشه نامش مترادف با شهادت ست ) را تا پایان سال 87 در دستور کار قرار داده است.
بیان ساده تر از جملات بالا این ست که مسئولین کشور با قطعی شدن حمله نظامی به ایران و اطمینان از اینکه تهران با اعلام جنگ ، بواسطه اشغال و کشته ( یا دستگیر شدن رهبران ) تسلط خود را بر کشور از دست خواهد داد ، تلاش می کنند تا با ایجاد جنگ فرسایشی و ایجاد شرایط و انگیزه لازم برای مقاومت در استانها ، از اشغال تمامی کشور بدست متجاوزین ، جلوگیری نمایند .
در اینکه به فرض ایجاد چنین شرایطی که در ذهن مسئولین است ،یعنی با از بین رفتن تمامیت ارضی وعدم توان دولت در کنترل و حفظ یکپارچگی کشور ، چگونه می توان امید به مقاومت از سوی اعضای سپاه در شهرستانها بست ، آنهم در شرایطی که مطمئنا مردم همان شهرها از تصمیماتی که منجر به جنگ و نابودی کشور شده ، عصبی و ناراضی خواهند بود .
از سوئی مسئولین با بیاناتی که بیشتر به لطیفه شباهت دارد دم از قدرت پاسخگویی ایران در کمتر از یک ثانیه وایجاد ضربات مهلک بر پیکر دشمنان زده و سربازان متجاوز را از کوسه های خلیج فارس و قبور آماده می ترسانند ، و از سوی دیگر با ارسال نامه و بیان نظراتی متفاوت ( مانند نامه ولایتی ) شرایط را برای نوشیدن جام زهری جدید آماده می کنند .
دکتر ولایتی ، مشاور مقام رهبری ، در نامه ارسالی خود به روزنامه های خارج ، سعی نموده تا به نوعی اعلام نماید در صورت نیاز به تصمیمات " راهبردی !" ، رهبر حکومت اسلامی راسا حرف آخر را خواهد زد ، به تعبیری دیگر ، ایشان اعلام کرده ، هرچه تاکنون مقامات مسئول ایرانی گفته اند ، می تواند با یک جمله " آقا " پوچ شود و به هوا رود .
خامنه ای با قربانی کردن ابزارهای حکومت ( مانند رئیس جمهور ) در واپسین دقایق (به شرط آنکه این فرصت در اختیارش قرار گیرد ) سعی خواهد کرد تا کیان حکومتش را حفظ نماید .
میدان سیاست ایران به میدان مسابقه ارابه رانی دوران روم باستان شبیه شده که هر مبارزی تلاش می کند تا با ایجاد نقص و وقفه و حتی قربانی کردن رقیبش ، خود را زودتر به خط پایان برساند .
باند مصباحیون با رو کردن ورق های آخرین خود ( از جمله افشاگری پالیزدار که طرد روحانیت مسلط بر جامعه را بدنبال دارد و ایراد اتهامات فراوان به خاتمی ، مخدوش کردن چهره رفسنجانی و ... ) می کوشد تا با حفظ سلطه فعلی و بدست گرفتن قدرت بیشتر ، ضمن رویارویی با دشمنان ( کفار ) زمینه را برای ظهور امام غائب مهیا سازد . باوری که به صرف رسوب خرافات خشکیده در مغز آقایان ، مطمئنا به جنگ و نابودی ایران خواهد انجامید .
سخن آخر اینکه : تشکیل 31 سپاه استانی را جدی بگیریم ، سپاه برای حفاظت از انقلاب اسلامی در قبال مهاجمین بوجود آمده . صرف ایجاد چنین تشکیلاتی در استانها به معنی قبول حمله و نابودی مراکز حساس اقتصادی ، نظامی و تصمیم گیری ست و متاسفانه آنچه در سناریو به هیچ انگاشته شده ، جان مردم است .
آقایان خود را مهیا نموده اند تا چنانچه مورد تهاجم واقع شدند ، بتوانند به سوراخ های امن پناه برند و با ادامه جنگ از سوی بدنه سپاه در شهرها امیدوار باشند امام غائب ظهور نماید و مدیریت جهان را بدست توانمند ! اینان سپارد .
سوالی که هیچ مسئولی بفکر پاسخ نیست این است که به فرض قبول اعتقادات شما ، امام غائب چرا حالا ظهور نمی کند تا از کشته شدن جمعیت کثیری از شیعیانش جلوگیری نماید ؟

Farhad Heyrani فرهاد حیرانی

برچسب‌ها:

مطلب را به بالاترین بفرستید: Balatarin Donbaleh
Free counter and web stats