بلاهت وقیح
ولایت فقیه یا بلاهت وقیح !
یکشنبه، تیر ۱۶، ۱۳۸۷
همصدا برای نابودی سریعتر تالابهای ایران
بحث نابودی تالابهای ایران به جای حساس رسیده ، در واقع با توجه به تجربه سی ساله اخیر با قاطعیت می توان نتیجه گرفت که ، نه ، اول این چند تیتر را بخوانید تا بعد به نتیجه گیری برسیم :

كميسيون زيربنايي دولت با احداث جاده از داخل ! تالا‌ب بين‌المللي انزلي موافقت کرد .

تالابهای ایران در خطر نابودی .
اعتراض به مرگ تدریجی ونیز سبز ایران !
خشك شدن‌٥٠ درصد تالاب بين‌المللي اميركلايه گيلان.

نماينده انزلي: طرح کنارگذر انزلي يک رسوايي عمراني در کشور است .

اراده‌ي سبز رسانه‌اي جهان در سكوت كامل همتايان ايرانی!

برگردیم به تجربه سی ساله : با توجه به اهتمام دولتمردان ایران در رفع هرآنچه مورد علاقه و عشق و وابستگی مردم ایران است ، از جمله زیر آب بردن تدریجی پاسارگاد ، دستگیری دختر دانشجویی که حمایت دانشجویان را در مقابله با استاد روانی و حشری خود ، جلب نموده بود ، دستگیری احمد باطبی تنها بدلیل آنکه عکسی از وی در رسانه ها منتشر و توجه افکار عمومی را جذب کرده بود ، تخریب حسینیه دراویش ،... و خلاصه ایراد اتهامات بدیع به بازداشت شدگان : " عمل شما مورد توجه مردم و رسانه ها قرار گرفته " یا اینکه " چرا گروه های فلان و بهمان از شما حمایت کرده اند ؟!" ، می توان به سادگی نتیجه گرفت با حمایت وبلاگ نویسان از تالابهای ایران ، دولت عزم خود را جزم خواهد کرد تا این وابستگی و دلبستگی ملی را از مردم بگیرد ، شاید خدا جایی در قلب مردم پیدا کند .
از قدیم موعظه و روضه ملاها مبنی بر این بوده تا مومن احساس تنهایی و غم نکند ، یاد خدا نمی افتد .
باید سینه خالی از دلبستگی ها شود تا نور خدا درآن بتابد.
و مردم باید از خدا بترسند ، تا به مسئولینی که جانشین خدا در زمین هستند خرده نگیرند که چرا ظلم وفساد و فحشا و اختلاس نزد علما مباح است و افشایش از سوی خلق حرام.
لذا بدینوسیله و بجهت حمایت از تالابهای ایران ، مخالفت صریح خود را ازبیان حمایت از تالابها ، آثار باستانی و فرهنگی ، نام خلیج فارس ، ... و هرآنچه متعلق به ایران و ایرانی ست اعلام می کنم . (تعداد " از " خیلی شد ، ندید بگیرید ! )

Farhad Heyrani فرهاد حیرانی

برچسب‌ها:

مطلب را به بالاترین بفرستید: Balatarin Donbaleh
Free counter and web stats