بلاهت وقیح
ولایت فقیه یا بلاهت وقیح !
پنجشنبه، آذر ۱۲، ۱۳۸۸
در پی سخنان حسن عباسی ، امام زمان از مقام خود کناره گیری کرد !
حسن عباسی ، رئيس مركز بررسي‌هاي دكترينال جمهوری اسلامی ، در تازه ترین تحلیل خود به مواردنابی اشاره کرده که خالی از لطف ( جک؟!) نیست .
این مغز متفکر جمهوری اسلامی که هنوز فریادهای او را در مورد " بی غیرتی برخی مقامات جمهوری اسلامی " و تهدید امارات و امریکا از یاد نبرده ایم ، در گفگتو با سایت " فاطمه رجبی " ( رجا نیوز ) آنچنان در توهمات خود غرق شده که سخن از جمهوری اسلامی بمثابه " قلب جهان " میراند و ادعا می کند جهان بدون ایران قادر به حیات نیست !
وی پس از تحلیل هایی منحصر بفرد در توجیه موقعیت منحصر بفرد ایران ، عنوان میدارد :
( در صورتی که حوصله خواندن همه جملات البته برگزیده اش را ندارید ، فقط به ژئو ها توجه کنید و رد شوید ! )
" در حال حاضر ايران، از نظر ژئودكترين، به «هارتلند» يا قلب حياتي سرزمين جهاني تبديل شده است." (قلب حیاتی سرزمین جهانی که مردمانش را مرده می خواهد )
" اكنون ايران به عنوان قلب سرزمين حياني (جزيرة جهاني) در جهان ژئودكترين مطرح است و برآورد مي‌شود كه از سال 2005 ميلادي به مدت بيش از پنجاه سال جمهوري اسلامي ايران مي‌تواند اين موقعيت را حفظ كند. " ( 50 سال ؟! عمر حکومت اسلامی ؟!)
" امروز جمهوري اسلامي ايران همزمان هم قلب حياتي سرزمين جهاني است، و هم قلب حياتي درياي جهاني، و حداقل تا پنجاه سال آينده اين موقعيت براي ايران محفوظ است."
"از نظر قدرت اقتصادي، موقعيت ژئواكونوميك و هيدرواكونوميك ايران، بسيار حساس است." ( قدرت اقتصادی ؟! چه عرض کنم !)
" جمهوري اسلامي به‌عنوان يگانه حكومت مردم سالاري ديني در جهان، از حيث استقلال سياسي مي‌درخشد . "( امروز 13 فروردینه ؟!)
" از نظر فرهنگي، موقعيت ژئوكالچر ايران بسيار ممتاز است."
"موقعيت ژئوكالچر ايران امروز، عميقاً متاثر از فرهنگ شيعي ايران است. اگر اين فرهنگ نبود، انقلاب اسلامي ايران نيز نبود و حداكثر در حدّ يك انقلاب ملي رقم مي‌خورد."
"از نظر اجتماعي، موقعيت ژئوسوشال ايران، با توجه به تنوع اقوام و طوايف گوناگون، جمعيت مناسب و نيروي جوان، موقعيتي ممتاز است." ( البته منظورش جوانهایی ست که فعلا زنده مانده اند و از کشور خارج نشده اند و احتمالا طی روزهای آینده نیز بدست اینان کشته نخواهند شد )
" از نظر نظامي نيز، موقعيت ژئوميليتاري و همچنين هيدروميليتاري ايران ...." ( منظورش همه قوای نظامی جمهوری اسلامی اعم از بسیج ، لباس شخصی ها ، گارد ویژه چماقدار ، ذوب شدگان در ولایت مجهز به سیخ و دسته بیل و ... می باشد . قبول ندارید اینجا را بخوانید !)

" موقعيت استراتژيك جمهوري اسلامي ايران متضمن سه نكته است:

الف ـ در ميان 200 كشور جهان، جمهوري اسلامي قلب جهان «Global heart» محسوب مي‌شود.
ب ـ آمريكا مغز جهان«Global brain» محسوب مي‌شود.
ج ـ قلب، بدون مغز زنده مي‌ماند، امّا مغز بدون قلب زنده نمي‌ماند."

( و بالاخره قبول کرد که جمهوری اسلامی فاقد مغز است ! )

خلاصه همه اینها را برمی شمرد تا به این نتیجه اساسی و بسیار مهم برسد :

"اگر مرحله سوم، يعني بسط موقعيت جمهوري اسلامي محقق شود، گامي در جهت زمينه‌سازي براي ظهور مهدي موعود(عج) محقق شده است...."

( بسط یعنی حکومت جهانی جمهوری اسلامی تحت امر ولایت فقیه و تحت نظر بسیج ! )

در پی انتشار این سخنان ، اوباما ضمن ارسال پیامی از حسن ظن و توجه مغز متفکر جمهوری اسلامی به امریکا تشکر کرد . در این پیام آمده :

تا قبل از این شما ما را شیطان بزرگ می نامیدید اما امروزما را " مغز جهان " نامیده اید . مطمئن هستم تحقیقات شما در باره مرکزیت ایران در زمینه های ژئو کالچر و ژئو اکونومیک و ژئومیلیتاری و ژئوسوشال و دیگر ژئوها را در رشته تازه تاسیس " کردانیسم " دنبال نموده اید . از آنجا که خودتان ما را بعنوان مغز جهان برگزیده اید ، باید به اطلاع برسانم این رشته ( کردانیسم ) بر پایه مدارج علمی سمبل تحقیقات جمهوری اسلامی ( عوضعلی کردان ) تاسیس شده که فقط در کابینه دولت شما مورد قبول بوده و بیرون از آن جایگاهی ندارد . بد نیست اگر گاهگاهی سعی نمایید بیدار شوید و نظری به اطراف خود بیندازید .

حضرت امام زمان ( پس کی فرجه الشریفه ؟ ) نیز به خواب آقای جنتی رفته و ضمن گلایه از او خواسته تا پیامش را به حسن عباسی برساند :

ای شیعه محمودوف !

ای ابله ! از طرفی جمهوری اسلامی را ژئو کالچر می خوانی و از طرف دیگر اذعان داری که فرهنگ تشیع بر آن حاکم است ، ای مجنون اگر می دانستی که جهان تشیع حتی در جامعه الاسلام در اقلیت است چنین گزاف نمی راندی !

و اما بعد ، همه اینها بگفتی تا بگویی منتظر " من " هستی ؟

ای بر پدر و مادرتان لعنت که هر که مرا نیز نمی شناخت با جنایات شما به لعن و تکفیر شناخت !

هزاری و اندی سال منتظر ماندم تا کفر چنان مردم را بسوزاند که ما را ندیده بپذیرند اما شما چنان دمار از خلق برآوردید که هزاران هزار سال دیگر نیز باید مخفی بمانم تا تقاص ظلم شما از من نستانند . جمهوریة الاسلامیة اگر قلب جهان بود و اینهمه ژئو مئو داشت که دیگر برای خرید چهارتا سانتریفیوژ . ساخت یک عدد نیروگاه دست بدامان بلاد غیر نمی شد . اگر حکومتة الاسلامیه چنین هیبتی دارد ، چه نیاز به ما دارد که ما به فرض قیام می خواهیم همین کنیم که تو ادعا می کنی هستی !

فلذا از آحاد مردمی که منتظرمان بودند عذرخواهی نموده و اعلام می کنیم بجای ما به همین حکومتة اسلامیه بسنده کنند که بسیار بیش از ما نموده و کرده . زین پس اجوب الواجبات ست بر مردم که بجای واژه مجعول و بیگانه امام مهدی ، واژه الامام یک دست علی خامنه ای پیروی کنند که کم مانده تا عرش کبریایی نیز بر حسب حکم حکومتی دور سرش طواف نماید .

حال به گوشه ای می رویم و توبه می کنیم از اسلام و ضمن استعفا از مقام " انتظار در تبعید " ، تلاش می نماییم پس از این به هیچ آئینی درنیاییم تا مبادا گروهی از آن سپری سازند و آبروی همه بر باد دهند .

از همه آبا و اجداد خود که چشم انتظار ما بودند پوزش می طلبیم و تار بجای دستار بر میگیریم که از هر چه بگذریم سخن عشق خوشتر ست . بی جهت هزار سال عمر خود در طاعات و عبادات بر باد دادیم و اکنون در چنین کهن سالی راه راست یافته ایم .

و من اله نیز امید توفیقی نیست ، خیرکم فی الدستکم

Farhad Heyrani
فرهاد حیرانی

برچسب‌ها: ,

مطلب را به بالاترین بفرستید: Balatarin Donbaleh
پنجشنبه، اسفند ۰۲، ۱۳۸۶

ربط زلزله و سکس

شیعه نیوز: حجت الاسلام والمسلمین علی اکبر مهدی پور، محقق و پژوهشگر مهدویت، در
سومین روز همایش صبح قریب گفت :
رواج بی بندو باری در یک جامعه باعث بروز زلزله میگردد
آقای طلبه ای بیش نیست ! یا نمیداند کمربند زلزله چیست و یا چون دیگر علمای حوزه
اعتقادی به کمربند و بسته بودنش ندارد!
درضمن با توجه به اینکه نهایت بی بندوباری سکس است
میتوان به ارتباط زلزله و سکس پی برد ، به این معنی که در هنگام سکس ، زلزله رخ میدهد
اما نه در خیابان که در تختخواب !
در آلمان زلزله نمی آید

بهتر است ایمان و تقوی را از آلمانی ها بیاموزیم تا از
زلزله در امان باشیم

در آلمان زلزله نمی آید

بهتر است ایمان و تقوی را از آلمانی ها بیاموزیم تا از
زلزله در امان باشیم






Farhad Heyrani فرهاد حیرانی

برچسب‌ها:

مطلب را به بالاترین بفرستید: Balatarin Donbaleh
یکشنبه، بهمن ۱۴، ۱۳۸۶
زندگی ، سکس و دیگر هیچ ! بررسی احکام
در این بخش به بررسی چند حکم می پردازیم.
واجب است همه ی مسلمانان با دقت کافی نسبت به مسائل اینچنین ، اعمال خود را تنظیم نمایند
تا خدای ناکرده در آخر زمان ، نیم سوز نصیبشان نشود!

احکام لواط:
واجب است اگر قصد لواط با شخصی را دارید ، ابتدا خواهر یا مادرش را به عقد خود درآورید
و الا از کفتان می رود .سایت شعائر این مبحث شیرین و لطیف را اینچنین شرح میدهد :

س 53_ آیا شخص لواط کننده می تواند با مادر، خواهر و یا دخترِ لواط داده ازدواج کند؟

ج _ مادر، خواهر و دخترِ پسری که لواط داده بر لواط کننده حرام است، در صورتی که

لواط کننده بالغ و لواط داده نابالغ باشد. ولی اگر گمان کند که دخول نشده، یا شک

کند دخول شده یا نه، بر او حرام نمی شوند.

س 54_ اگر با مادر، یا خواهر و یا دختر کسی ازدواج نماید و بعد از ازدواج با آن

شخصی لواط کند، آیا آنها بر او حرام می شوند؟

ج _ آنها بر او حرام نمی شوند.

احکام قضات ( آیت اله بهجت ):

صلاحیت قاضی به ریش او بستگی دارد ، فلذا اگر قاضی ریش نداشته باشد باید

از مسند قضاوت برکنار شود و اگر ریش داشته باشد ، میتواند هرچه خواهد انجام

دهد و در این مورد بایستی به قاضی مرتضوی اقتدا نمود که بار یش ، ریشه همه را

خشک میکند.

احکام ازدواج ، زندگی ، سکس و دیگر هیچ !(سایت الشیعه):
اصولا ازدواج مانند بازی حذفی فوتبال است یعنی یا باید برد و یا باخت .
فلذا زن در صورتی که راضی به عقد شود ، مرد مالک ست و :
زنى كه عقد دائم شده نبايد بدون اجازه شوهر از خانه بيرون رود و بايد خود را
براى هر لذتى كه او مى خواهد تسليم نمايد و بدون عذر شرعى از نزديكى كردن
او جلو گيرى نكند .
(جیگر مراجع تقلید را بخورم م م م م !)

احکام تقلید:
بنا بر قوانین طبیعی و احکام الهی ، مراجع تقلید انسانهایی هستند که با هوش و استعداد
بی نظیر خود باید مردم را به زور وقوه بسیجی به سوی خدایی ببرند که خودش (خدا) قادر
به انجامش نبوده .
در حقانیت علما همین بس که (آیت اله بهجت):
در تعليمات دينى و قوانين الهى مردم به پيروى از فقهايى كه در تشخيص احكام الهى
مهارت دارند، رهنمون مى شوند، فقهايى كه ساليان طولانى با استعداد سرشار
خود در راه علم و دانش قدم برداشته ، و به مقام شامخ اجتهاد رسيده اند
فقهايى كه رهبران و راهنمايان دينى مردم هستند و از طرف پيشوايان الهى اسلام اين
مقام بزرگ به آنها اعطاء شده است تا افراد را در تمام شئون دينى رهبرى كنند.

آقا همین جور برای خودش درجه و مدال صادر میکنه :
" خود گوئی و خود خندی
عجب مرد هنرمندی" !

Farhad Heyrani فرهاد حیرانی

برچسب‌ها:

مطلب را به بالاترین بفرستید: Balatarin Donbaleh
یکشنبه، آذر ۱۸، ۱۳۸۶
دانشگاه قم

در دانشگاه قم تمامی موارد و موزاین شرعی رعایت میشود تا حدی که حتی امور اداری

و ساختمانی بنا به جنسیت ، تفکیک شده اند.

جالب است که استاد روحانی خطاب به دانشجویان دختر فرموده :

نه تنها باید دختران و پسران از هم جدا باشند که حتی باید متون درسی آنان با هم متفاوت

باشد، یعنی کتاب درسی فیزیک خواهران متمایز از کتاب فیزیک برادران باشد!!

در همین راستا و با تلاشهای پیگیرانه اینجانب -فرهاد حیرانی- بالاخره توانستم به کتابهای

فیزیک مخصوص خواهران و برادران دسترسی پیدا کنم ، بد نیست با هم گوشه هایی از

این دو کتاب را بخوانیم تا علت تمایز آنها را دریابیم.

۱. خازن

وسیله ایست برای ذخیره انرژی (الکتریکی)

کتاب خواهران :ظزفیت خازن بستگی به ۳ عامل دارد:

الف- بزرگی سطح صفحات و برجستگیهای آن !

ب- فاصله بین صفحات که قاعدتا بایستی با صفحه بند ! کنترل شود .

ج. عایق بین صفحات که واجب ست بدست نامحرم ساخته نشده باشد و بگونه ای باشد

که این صفحات را از دید پنهان سازد.

کتاب برادران:

الف. بزرگی سطح صفحات برجسته که روایات بی شمار برای نحوه بزرگتر شدن آنها در

کتاب علمی "حلیه المتقین " موجود است.

ب.فاصله بین این صفحات و برجستگیها باید به تناسب موضوع تخلیه انرژی تنظیم شود.

ج.عایق الزاما از جنس غیر قابل نفوذ و مقاوم در برابر پارگی ساخته شده باشد تا از

اتلاف انرژی در محل تخلیه خودداری شود.

مورد مشترک :

فاصله بین دفعات انتقال انرژی که مستحب ست شبهای جمعه باشد.

------------------------------------------

۲. در فیزیک برادران رابطه محاسبه بزرگی نیروی وارد بر حامل (جریان ) آمده ولی در

کتاب فیزیک خواهران از میزان مقاومت حامل در برابر بزرگی نیروی ، بحث میشود.

------------------------------------------

۳. در کتاب برادران از تخلیه انرژی و تخلیه باتری صحبت شده ولی در کتاب فیزیک خواهران

موضوع شارژ باتری و میزان ظرفیت تحمل و ذخیره انرژی و مولد آن صحبت میشود.

------------------------------------------

۴.رابطه نیروی محرکه خودالقائی !!

در هر دو کتاب به شدت نفی و لعن شده ، چرا که باعث اتلاف انرژی و فساد منبع انرژی

میگردد ، اما در کتاب برادران توصیه شده از ابزار موقت ذخیره انرژی برای موارد ضروری

استفاده شود که میتوان در اطراف حرم قم براحتی ابتیاع نمود .

-----------------------------------------

۵. رابطه سقوط آزاد اجسام در راستای قائم !

کتاب خواهران : سطح خوابیده ی منتظر التماس جسم قائم - اجرکم عنداله- بدلیل مخاطره

قطعا در خانه ای در بهشت ، برایش اتاقی در نظر گرفته میشود تا روزها آنرا تمیز نموده و

شبها مورد اصابت مجدد قرار گیرد.

کتاب برادران : نیروی وارده در سقوط اجسام در راستای قائم بستگی به سرعت ، هوش ،

مهارت و نیز میزان محرکه دارد فلذا بایستی ضمن رعایت احکام و روایات وارده ، از در دسترس

داشتن کاسه یخ غافل نشد.


برچسب‌ها:

مطلب را به بالاترین بفرستید: Balatarin Donbaleh
پنجشنبه، آذر ۰۱، ۱۳۸۶

گزیده حلیه المتقین:

ادعیه پیش از خواب برای بخواب رفتن !

در حدیث صحیح از حضرت امام محمد باقر ( ع ) منقولست که هرگاه کسی دست در زیر سر گذاشته

بخوابد بگوید بسم الله اللهم انی اسلمت نفسی الیک و وجهت وجهی الیک و فوضت امری الیک و الجات

ظهری الیک و توکلت علیک رهبه منک و رغبه الیک لا ملجا و لامنجا منک بک الذی انزلت و برسولک

الذی ارسلت و بعد از آن تسبیح حضرت فاطمه علیهماالسلام بخواند و درحدیث صحیح دیگر

فرمود ترک نکند در وقت خواب این دعا را: ..........و از حضرت صارق منقولست که سوره قل هوالله احد

و سوره قل یا ایهاالکافرون را بخواند و در حدیث دیگر اینکه این دعا را بخواند : ..... و آیت الکرسی و ...

و ... رابخواند ،

دیگر صبح شده و نیازی به خوابیدن نیست

برچسب‌ها:

مطلب را به بالاترین بفرستید: Balatarin Donbaleh
Free counter and web stats