الف ـ در ميان 200 كشور جهان، جمهوري اسلامي قلب جهان «Global heart» محسوب ميشود.
ب ـ آمريكا مغز جهان«Global brain»
ج ـ قلب، بدون مغز زنده ميماند، امّا مغز بدون قلب زنده نميماند."
( و بالاخره قبول کرد که جمهوری اسلامی فاقد مغز است ! )
خلاصه همه اینها را برمی شمرد تا به این نتیجه اساسی و بسیار مهم برسد :
"اگر مرحله سوم، يعني بسط موقعيت جمهوري اسلامي محقق شود، گامي در جهت زمينهسازي براي ظهور مهدي موعود(عج) محقق شده است...."
( بسط یعنی حکومت جهانی جمهوری اسلامی تحت امر ولایت فقیه و تحت نظر بسیج ! )
در پی انتشار این سخنان ، اوباما ضمن ارسال پیامی از حسن ظن و توجه مغز متفکر جمهوری اسلامی به امریکا تشکر کرد . در این پیام آمده :
تا قبل از این شما ما را شیطان بزرگ می نامیدید اما امروزما را " مغز جهان " نامیده اید . مطمئن هستم تحقیقات شما در باره مرکزیت ایران در زمینه های ژئو کالچر و ژئو اکونومیک و ژئومیلیتاری و ژئوسوشال و دیگر ژئوها را در رشته تازه تاسیس " کردانیسم " دنبال نموده اید . از آنجا که خودتان ما را بعنوان مغز جهان برگزیده اید ، باید به اطلاع برسانم این رشته ( کردانیسم ) بر پایه مدارج علمی سمبل تحقیقات جمهوری اسلامی ( عوضعلی کردان ) تاسیس شده که فقط در کابینه دولت شما مورد قبول بوده و بیرون از آن جایگاهی ندارد . بد نیست اگر گاهگاهی سعی نمایید بیدار شوید و نظری به اطراف خود بیندازید .
حضرت امام زمان ( پس کی فرجه الشریفه ؟ ) نیز به خواب آقای جنتی رفته و ضمن گلایه از او خواسته تا پیامش را به حسن عباسی برساند :
ای شیعه محمودوف !
ای ابله ! از طرفی جمهوری اسلامی را ژئو کالچر می خوانی و از طرف دیگر اذعان داری که فرهنگ تشیع بر آن حاکم است ، ای مجنون اگر می دانستی که جهان تشیع حتی در جامعه الاسلام در اقلیت است چنین گزاف نمی راندی !
و اما بعد ، همه اینها بگفتی تا بگویی منتظر " من " هستی ؟
ای بر پدر و مادرتان لعنت که هر که مرا نیز نمی شناخت با جنایات شما به لعن و تکفیر شناخت !
هزاری و اندی سال منتظر ماندم تا کفر چنان مردم را بسوزاند که ما را ندیده بپذیرند اما شما چنان دمار از خلق برآوردید که هزاران هزار سال دیگر نیز باید مخفی بمانم تا تقاص ظلم شما از من نستانند . جمهوریة الاسلامیة اگر قلب جهان بود و اینهمه ژئو مئو داشت که دیگر برای خرید چهارتا سانتریفیوژ . ساخت یک عدد نیروگاه دست بدامان بلاد غیر نمی شد . اگر حکومتة الاسلامیه چنین هیبتی دارد ، چه نیاز به ما دارد که ما به فرض قیام می خواهیم همین کنیم که تو ادعا می کنی هستی !
فلذا از آحاد مردمی که منتظرمان بودند عذرخواهی نموده و اعلام می کنیم بجای ما به همین حکومتة اسلامیه بسنده کنند که بسیار بیش از ما نموده و کرده . زین پس اجوب الواجبات ست بر مردم که بجای واژه مجعول و بیگانه امام مهدی ، واژه الامام یک دست علی خامنه ای پیروی کنند که کم مانده تا عرش کبریایی نیز بر حسب حکم حکومتی دور سرش طواف نماید .
حال به گوشه ای می رویم و توبه می کنیم از اسلام و ضمن استعفا از مقام " انتظار در تبعید " ، تلاش می نماییم پس از این به هیچ آئینی درنیاییم تا مبادا گروهی از آن سپری سازند و آبروی همه بر باد دهند .
از همه آبا و اجداد خود که چشم انتظار ما بودند پوزش می طلبیم و تار بجای دستار بر میگیریم که از هر چه بگذریم سخن عشق خوشتر ست . بی جهت هزار سال عمر خود در طاعات و عبادات بر باد دادیم و اکنون در چنین کهن سالی راه راست یافته ایم .
شیعه نیوز: حجت الاسلام والمسلمین علی اکبر مهدی پور، محقق و پژوهشگر مهدویت، در

برچسبها: طنز مذهبی
س 53_ آیا شخص لواط کننده می تواند با مادر، خواهر و یا دخترِ لواط داده ازدواج کند؟
ج _ مادر، خواهر و دخترِ پسری که لواط داده بر لواط کننده حرام است، در صورتی که
لواط کننده بالغ و لواط داده نابالغ باشد. ولی اگر گمان کند که دخول نشده، یا شک
کند دخول شده یا نه، بر او حرام نمی شوند.
س 54_ اگر با مادر، یا خواهر و یا دختر کسی ازدواج نماید و بعد از ازدواج با آن
شخصی لواط کند، آیا آنها بر او حرام می شوند؟
ج _ آنها بر او حرام نمی شوند.
احکام قضات ( آیت اله بهجت ):
صلاحیت قاضی به ریش او بستگی دارد ، فلذا اگر قاضی ریش نداشته باشد باید
از مسند قضاوت برکنار شود و اگر ریش داشته باشد ، میتواند هرچه خواهد انجام
دهد و در این مورد بایستی به قاضی مرتضوی اقتدا نمود که بار یش ، ریشه همه را
خشک میکند.
برچسبها: طنز مذهبی
در دانشگاه قم تمامی موارد و موزاین شرعی رعایت میشود تا حدی که حتی امور اداری
و ساختمانی بنا به جنسیت ، تفکیک شده اند.
جالب است که استاد روحانی خطاب به دانشجویان دختر فرموده :
نه تنها باید دختران و پسران از هم جدا باشند که حتی باید متون درسی آنان با هم متفاوت
باشد، یعنی کتاب درسی فیزیک خواهران متمایز از کتاب فیزیک برادران باشد!!
در همین راستا و با تلاشهای پیگیرانه اینجانب -فرهاد حیرانی- بالاخره توانستم به کتابهای
فیزیک مخصوص خواهران و برادران دسترسی پیدا کنم ، بد نیست با هم گوشه هایی از
این دو کتاب را بخوانیم تا علت تمایز آنها را دریابیم.
۱. خازن
وسیله ایست برای ذخیره انرژی (الکتریکی)
کتاب خواهران :ظزفیت خازن بستگی به ۳ عامل دارد:
الف- بزرگی سطح صفحات و برجستگیهای آن !
ب- فاصله بین صفحات که قاعدتا بایستی با صفحه بند ! کنترل شود .
ج. عایق بین صفحات که واجب ست بدست نامحرم ساخته نشده باشد و بگونه ای باشد
که این صفحات را از دید پنهان سازد.
کتاب برادران:
الف. بزرگی سطح صفحات برجسته که روایات بی شمار برای نحوه بزرگتر شدن آنها در
کتاب علمی "حلیه المتقین " موجود است.
ب.فاصله بین این صفحات و برجستگیها باید به تناسب موضوع تخلیه انرژی تنظیم شود.
ج.عایق الزاما از جنس غیر قابل نفوذ و مقاوم در برابر پارگی ساخته شده باشد تا از
اتلاف انرژی در محل تخلیه خودداری شود.
مورد مشترک :
فاصله بین دفعات انتقال انرژی که مستحب ست شبهای جمعه باشد.
------------------------------------------
۲. در فیزیک برادران رابطه محاسبه بزرگی نیروی وارد بر حامل (جریان ) آمده ولی در
کتاب فیزیک خواهران از میزان مقاومت حامل در برابر بزرگی نیروی ، بحث میشود.
------------------------------------------
۳. در کتاب برادران از تخلیه انرژی و تخلیه باتری صحبت شده ولی در کتاب فیزیک خواهران
موضوع شارژ باتری و میزان ظرفیت تحمل و ذخیره انرژی و مولد آن صحبت میشود.
------------------------------------------
۴.رابطه نیروی محرکه خودالقائی !!
در هر دو کتاب به شدت نفی و لعن شده ، چرا که باعث اتلاف انرژی و فساد منبع انرژی
میگردد ، اما در کتاب برادران توصیه شده از ابزار موقت ذخیره انرژی برای موارد ضروری
استفاده شود که میتوان در اطراف حرم قم براحتی ابتیاع نمود .
-----------------------------------------
۵. رابطه سقوط آزاد اجسام در راستای قائم !
کتاب خواهران : سطح خوابیده ی منتظر التماس جسم قائم - اجرکم عنداله- بدلیل مخاطره
قطعا در خانه ای در بهشت ، برایش اتاقی در نظر گرفته میشود تا روزها آنرا تمیز نموده و
شبها مورد اصابت مجدد قرار گیرد.
کتاب برادران : نیروی وارده در سقوط اجسام در راستای قائم بستگی به سرعت ، هوش ،
مهارت و نیز میزان محرکه دارد فلذا بایستی ضمن رعایت احکام و روایات وارده ، از در دسترس
داشتن کاسه یخ غافل نشد.
برچسبها: طنز مذهبی
گزیده حلیه المتقین:
ادعیه پیش از خواب برای بخواب رفتن !
در حدیث صحیح از حضرت امام محمد باقر ( ع ) منقولست که هرگاه کسی دست در زیر سر گذاشته
بخوابد بگوید بسم الله اللهم انی اسلمت نفسی الیک و وجهت وجهی الیک و فوضت امری الیک و الجات
ظهری الیک و توکلت علیک رهبه منک و رغبه الیک لا ملجا و لامنجا منک بک الذی انزلت و برسولک
الذی ارسلت و بعد از آن تسبیح حضرت فاطمه علیهماالسلام بخواند و درحدیث صحیح دیگر
فرمود ترک نکند در وقت خواب این دعا را: ..........و از حضرت صارق منقولست که سوره قل هوالله احد
و سوره قل یا ایهاالکافرون را بخواند و در حدیث دیگر اینکه این دعا را بخواند : ..... و آیت الکرسی و ...
و ... رابخواند ،
دیگر صبح شده و نیازی به خوابیدن نیست
برچسبها: طنز مذهبی